· 

(CAT) El meu camí... i el Feng Shui

 

Hola Corazones, avui us parlaré de com vaig conèixer el Feng Shui i de la meva trajectòria professional.

 

Fa anys em van regalar un llibret molt senzill titulat Feng Shui en 10 lecciones. Me’l va regalar la meva cunyada (molt pionera en "cosilles rares"). Al llegir-lo vaig començar a fer canvis a casa amb força curiositat, i vam notar a l'ambient alguna cosa diferent. No es pot definir... era tot més tranquil i més fàcil.

 

Vaig interessar-me per aprendre’l, però a l'any 2003 no hi havia gaire informació  sobre Escoles que ensenyessin Feng Shui a Barcelona. Per tant, cada vegada que trobava algun llibre sobre el tema, me’l comprava. Però com les coses passen quan han de passar, l'any 2009 vaig conèixer a la meva mestra Salli T. Sien, i per fi... vaig poder estudiar Feng Shui. Em va ensenyar molt sobre l'Escola de la Bruixola o "Estrelles Voladores", I Ching, Escola Ba-Zhai o "8 Mansiones".

 

També vaig estudiar amb la Sara de l'Escola del Mestre Alvarez, que és deixeble de Tomas Lin Yun (creador del Metode Ba-Gua, el qual ha tingut força acceptació a Occident perquè és fàcil d'entendre). Jo als meus estudis aplico l'Escola de la Bruixola.

 

Des de llavors he continuat fent cursos, he anat a conferencies, he llegit molts llibres d'experts en el Feng Shui, i cada any vaig al Seminari que fa la meva mestra Sally sobre com aniran les energies a l'any nou.

 

El meu primer Taller el vaig fer a L'abraçada , una botiga de minerals, llibres, i cosetes orientals. Recordo amb molt de carinyo l'oportunitat que em va donar la Cristina el dia 29 de març de 2014. Jo estava mooooolt nerviosa, perquè s'hi havien apuntat 9 persones!!!!

 

Això sí, m'acompanyava el meu fill per si alguna cosa de l’ordinador fallava... Uuuffff no estava sola: va venir una bona amiga a donar-me ànims i haig de dir que va anar molt bé.

  

He fet Xerrades al Centre TAO, Centre Essència (tots dos a Manlleu) i  al Centre Reiki de la Garriga.

 

 

He de dir que faig tots els estudis de Feng Shui amb molta il·lusió, carinyo i desitjant de tot cor que els meus clients tinguin el canvi que volen a la seva vida.

 

L'estudi que va ser més especial per a mi va ser el que em va encarregar la meva amiga Sussi (Directora d'El Taller espai de Kundalini Ioga). Amb les seves idees de decoració i la carta natal de l'edifici, vaig anar posant els quadres dels Xacres als llocs adients, ella va fer la potenciació en varis sectors el dia i l’hora que li vaig dir, i estic molt contenta de que li vagi tan bé.

 

Aquest ha sigut fins ara el meu recorregut. Des d’aquí vull donar les gràcies al meu marit per estar sempre amb mi i dir-me carinyosament que sóc Decoradora d'Energies.

 

Al meu fill, per estar amb mi quan l'he necessitat.

 

A la meva cunyada, per regalar-me aquell llibret, que em va obrir una porta diferent.

 

A la meva neboda Anna, per tot el que m'està ajudant.

 

A les meves amigues Carme, Sole, Elena, M Àngels, Santi per deixar que fes les pràctiques amb elles. Per cert, la Santi va poder vendre per fi casa seva. 

 

A tots els que m'han deixat el seu espai per a poder fer les Xerrades o els Tallers, com la Lidia del Centre TAO, la Sussanna d'Essencia, la Zaida de Reiki i als meus clients per a confiar amb mi.

 

Amb molt d'Amor i Gratitud,

 

 

Mercedes

Escribir comentario

Comentarios: 0